SP Gaming News

Assassin’s Creed Unity – What is New

assassinscreed

Στο νέο Assassin’s Creed Unity πολλά αλλάζουν… σχεδόν όλα δηλαδή! Το παιχνίδι έχει δημιουργηθεί από την αρχή, για να παίζει ιδανικά στα next-generation συστήματα. Σύμφωνα με τον Creative Director, “Δεν είναι reboot. Πρόκειται για μια επανεφεύρεση του παιχνιδιού.”

Μια από τις σημαντικότερες αλλαγές είναι ο τρόπος κίνησης. Το λεγόμενο παρκούρ. Τα κτήρια πλέον είναι σε πραγματικές -εντελώς- διαστάσεις και σύμφωνα με τους δημιουργούς, θα πρέπει να υπάρχει συνεχής κίνηση μέσα στο χάρτη, χωρίς πολλά πολλά “βολικά” σημεία για να σταματήσετε να συγκεντρωθείτε για να κάνετε ένα από τα συνηθισμένα άλματα.

Από τις πιο σημαντικές αλλαγές θα είναι το Stealth. Πλέον οι εχθροί θα έχουν άλλο τρόπο αντίδρασης όταν σας εντοπίζουν. Το Stealth μπαίνει στο κέντρο του παιχνιδιού και όλο ουσιαστικά το gameplay περιστρέφεται γύρω από αυτό.

Και περνάμε στις μάχες. Πλέον οι εχθροί είναι πιο “σκληροί”, με σκοπό να δώσουν μεγαλύτερο ρεαλισμό στο παιχνίδι. Φυσικά και πάλι ο κεντρικός μας χαρακτήρας μπορεί άνετα να “ξεφορτωθεί” 2-3 αντιπάλους με μερικές κινήσεις, μόνο που πλέον θα είναι δύσκολα τα πράγματα απέναντι σε πλήθος εχθρών. Πράγμα που γίνεται ακόμα πιο δύσκολο αν αναλογιστεί κανείς τον τρόπο που προχωρούν οι αποστολές.

πλέον δεν είναι τόσο απλές και ένα παράδειγμα θα σας πείσει: Παλιότερα είχες μια αποστολή παρακολούθησης και αν σε ανακάλυπταν η αποστολή τελείωνε. Σύμφωνα με τον Creative Director “Πλέον δεν θα σου λέμε ‘ακoλουθα τον τύπο‘. Θα σου λέμε ίσως, ‘ανακάλυψε που πηγαίνει‘ και εσύ θα πρέπει να βρεις τον τρόπο. Θα μπορείς να τον παρακολουθείς και αν σε πιάσουν, η παρακολούθηση να μετατρέπεται σε κυνηγητό. Αν τον χάσεις, η αποστολή θα μετατρέπεται σε ‘βρες τον τύπο‘ και αν ξεσπάσει αναστάτωση και σκοτωθεί, θα μπορείς ίσως να ψάξεις στο πτώμα του να βρεις ας πούμε ένα χαρτί που να σου λέει που πήγαινε εξ αρχής”.

Πολύ σημαντική αλλαγή επίσης είναι το multiplayer που σου δίνει την δυνατότητα να φωνάξεις μέχρι και άλλους τρεις φίλους να πάρουν μέρος σε αποστολές σου. Και, τέλος, η δήλωση “έχουμε και έναν εντελώς customizable δολοφόνο, που εξελίσσεται μέσα στο παιχνίδι” άφησε τους πάντες με ανοιχτό το στόμα. Θα μπορείτε λοιπόν να κερδίζετε skill points μέσα από τις αποστολές και να κάνετε upgrade στον χαρακτήρα σας με τον δικό σας τρόπο σε 3 διαφορετικά skill trees.

Περισσότερα στο επίσημο Blog της Ubisoft

 

Dudensen

Μπορείτε να ακολουθήσετε τον Dudensen στο @Dudensen στο twitter, ή να τον βρείτε να αράζει στα PC ή το Bar του SP Gaming Net Station (25ης Μαρτίου 5, Θεσσαλονίκη)

DudensenAssassin’s Creed Unity – What is New

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *